Our top priority is the safety of our guests and employees. We are doing everything we can to ensure that your stay is safe. We have implemented a number of changes according to the latest hygiene and disinfection guidelines to ensure the safety of our guests and employees.

Public Areas

All handles, switches, handrails, elevator buttons are disinfected regularly. Only professional products with high antimicrobial activity are used for cleaning. The hotel has antiseptic dispensers. Reminders about personal hygiene and sanitation measures are displayed in public areas as recommended by WHO. During check-in and check-out, social distance is monitored, and we try to minimize the accumulation of people in public areas.

Registration for SPA treatments is organized in order that no more than one visitor can be served in one room. All surfaces are disinfected before each visitor. The same standard of disinfection and hygiene is also implemented in the SPA area (pool and cloakrooms).

In-Room Safety

Wherever applicable rooms will not be re-rented within 24 hours after departure. In preparation for the guest’s arrival, the room and the bathroom are sanitized with antimicrobial products. All bed linen and towels are washed at high temperatures and pressed. Room keys must be disinfected before issuing and after departure.

Dining in the Hotel

Interaction at Breakfast buffet is minimized. Tables are at the prescribed minimum distance of 1m. Moreover, you can also have breakfast delivered to your room. All menu cards are laminated and disinfected before handed to the guest. Tables and chairs are cleaned after each guest and the entire table linen is changed.

Employees’ Health

All employees of the hotel follow preventive measures, wash and disinfect their hands, and sanitize their workplaces. All employees have masks/protective screens and hand sanitizers.

Review Pro
4.8 / 5
15.07.2021
Positiv: Es war schlichtweg wunderbar. Das Personal im Hotel durchgängig freundlich. Das Zimmer geräumig. Beim Frühstück schwirrte der Chef sehr aufmerksam...
Alexander , Germany
14.07.2021
Positive: Everything! With a big plus for the hotel's staff.
Eduard , Romania
10.07.2021
Positiv: ALLES PERFEKT ‼️ 40 Naechtigungen und mehr..... Sind seit Jahren Stammgäste!. Negativ: FÄLLT MIR NICHTS EIN! NAECHSTER Urlaub bereits gebucht ❤️.
Heinz , Austria
09.07.2021
Positiv: Bin bei Geschäftsreisen im Süden von Wien immer sehr gerne hier. Es passt einfach alles. Sehr schönes Hotel. Quartiere mich immer im neuen Teil des...
Lukas , Germany
07.07.2021
Pozitivní: Nádherná lokalita v parku! Blízko do centra Baden i do Vídeňského lesa. Vstřícný a milý personal.
Natalija , Czech Republic
07.07.2021
Positiv: Wir sind vegan und haben ein fantastisches veganes Frühstück erhalten ohne Aufpreis! Ich fahre schon seit Jahren in dieses Hotel. Anfangs war es...
Michaela , Austria
07.07.2021
Positiv: Besonders gut hat uns gefallen das gute Frühstück und der tolle Ausblick auf den Rosengarten. Das wunderschöne Gebäude und die Ruhe. Super...
Jennifer , Austria
06.07.2021
חיובי: מלון מצויין במיקום מצויין ארוחת בוקר מגוונת וטעימה. שלילי: הבעיה הייתה כרית לשינה לא נוחה,.
Dani , Israel
04.07.2021
Positif: Très bel hôtel. Magnifique parc derrière l'hôtel. Très bien situéà 15 minures à pied du centre de Baden.
Yves
05.06.2021
Hotel Weikersdorf SPA Ich war bei Frau Sonja zur Fusspflege Eine wahre Meisterin Sehr professionell höchstes Augenmerk auf Hygiene Sehr freundlich
Thomas Burget